Google Ads
Door te adverteren op Google komen we bovenaan in de zoekresultaten terecht. Op deze manier vallen we sneller op en bereiken we een breder publiek.
Door online te adverteren zorg je ervoor dat je zichtbaar wordt voor potentiële klanten. Ze kunnen worden ingezet om meer klanten te bereiken en om hen te overtuigen hun aankoop te voltooien. Door in te spelen op eerdere zoekopdrachten, kan je erg gericht adverteren en kom je meteen bij de juiste doelgroep terecht.
Get started!Door te adverteren op Google komen we bovenaan in de zoekresultaten terecht. Op deze manier vallen we sneller op en bereiken we een breder publiek.
Als social advertising bureau helpen we bedrijven met het starten van online campagnes. We analyseren de gewenste doelgroep en kiezen voor de juiste strategie voor het doel van jouw advertentie.
Door te adverteren op LinkedIn kunnen we erg gericht targetten op bepaalde sectoren, bedrijven of functies. Hierdoor komt de advertentie meteen bij het juiste doelpubliek terecht.
Met Instagram-advertenties vergroot je het bereik van je bedrijf meteen. Aantrekkelijke advertenties trekken meer klanten aan en leiden zo tot de gewenste conversies.
Online adverteren is vandaag de dag een essentieel onderdeel van je marketingplan. Van alle adverteermiddelen is dit de meest effectieve en meest efficiënte manier. Dankzij de flexibiliteit die je hebt bij online adverteren, kunnen we meteen anticiperen op het gedrag van de doelgroep. Uiteraard is het wel belangrijk dat je dit op een juiste manier uitvoert. Het dient gebaseerd te zijn op een doordachte strategie.
En laat dat nu net hetgeen zijn waar wij als digitale marketing bureau in gespecialiseerd zijn!
Het grote voordeel bij het adverteren op sociale media kanalen of op Google is dat je precies te werk kan gaan. Door het gedrag van klanten online te analyseren, creëren we inzichten in hoe en waar we hen het best kunnen bereiken.
Daarnaast kunnen we de advertenties op maat aanpassen, afhankelijk van het klantprofiel. Op deze manier bereiken we enkel de doelgroep die we willen bereiken en waarvan we weten dat het (potentiële) klanten zijn.
neem contact opWe vertrekken steeds vanuit het doel van de campagne en de doelgroep hiervoor. Wat willen we bereiken en bij wie? Het is belangrijk dat we dit goed analyseren om nieuwe inzichten te krijgen over onze doelgroep. Zo kunnen we hier meteen op inspelen.
Bij een zoekwoorden analyse kijken we naar de woorden waarnaar onze doelgroep het vaakst zoekt. Vervolgens bekijken we hoeveel zoekresultaten er bij elk zoekwoord reeds bestaan, om daarna af te wegen hoe hoog de KPI-score is.
Tijd om aan de slag te gaan met het ontwerp van de campagne. Met de informatie die we in de vorige fases gegenereerd hebben, kunnen we onze advertentie zo opbouwen dat hij voldoet aan alle eisen en een succesvol resultaat neerzet.
Laat ons jouw bedrijf helpen met de online vindbaarheid!
Vul dit formulier in en ontvang en we bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.